söndag 27 april 2014

Vilken ridlektion!!

Red i dag lektion för första gången på länge. Har helt enkelt inte orkat.
I vanliga fall får jag bråka med Ebba i 30-40 minuter innan vi är överens men i dag funkade allt bra från och med start. En otrolig känsla. Jag tror att hon kanske mått bra av den "halvvila" hon fått nu sedan februari. Jag har ridit lite sedan jag brakade ihop och när jag gjort det har det varit ute i skog och mark. Koncentrationen för att rida en lektion har inte funnits.
I dag funkade det, jag klarade med att koncentrera mig hyfsat bra. Red inte åt vänster när Titti sa höger och vice versa alltför många gånger.
Men nu är jag tvärtom i huvudet, det känns som att hjärnan är tömd.

Så god natt på er, min dag är nu över, orkar inte mer.

Så här skönt hade Ebba det efter lektionen och en avsvampning :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar