tisdag 22 april 2014

Bilder från annandag påsk

Det var en sån fantastisk dag i går. Jag gick runt och fotade lite växter för att i dag ta samma bilder igen så man ser om det händer något.
Då det här är vår första vår på Norrgården vet jag inte vad det är som kommer upp i trädgården, det bara ploppar upp växter här och där, överallt.

Blev några kort på pojkarna också :-) Hittade en ny funktion på kameran där det blir bättre kort med rörliga motiv. Passar jättebra när man ska försöka fota Mini.
I dag åker jag iväg och sätter mig i fölishagen och fotar dem också!













Tror det är pioner som är på väg upp...



Alldeles ensam står den där ute i hagen...
Någon som vet vad detta är??

Och denna, en stor kluns gröna grejer som kommer upp, har hållit på ända sedan i mars.
Mini jagar efter en fågel :-)

En liten mus där nere kanske?

Våra vackra allé.
Min trotjänare, Bosse har jag döpt honom till.
Det vackra grå huset i vårsolen
Han kan springa fort trots att han

Världens finaste Lilleputt!! Världens finaste hund!

Nåt blått...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar