lördag 19 april 2014

Norrgården 360

Kom på att Ni bara fått se "inomgårds"bilder på Norrgården, Så jag tog en liten promenad i dag. Allt finns inte med men det mesta... :-)
Detta är alltså en 360 i motsats, inte interterat men UTverkerat, finns säkert inte ett sånt ord men ni förstår :-)

Jag började västerifrån. Det röda huset är det vi bor i. Jag står nu mellan de två sommarhagarna. Och sen går vi vidare. Jag säger till när vi gått hela vägen runt :-)










































Och så har vi snott ett varv runt!
Kanske inte syns men för mig är detta paradiset på jorden! Här hittade jag HEM!

I morgon, eller nån annan dag när jag orkar, ska jag ta med er på tur i de två sommarhagarna! Då blir det 360 inifrån :-) Sen blir det en "Inomgårds" där jag står mitt i gården och och fotar utåt men det blir också när orken och lusten finns :-)

1 kommentar: