lördag 24 maj 2014

Ibland blir det inte som man tänkt sig...

I morse var det tänkt att vi skulle rida. Så blev det inte! Ebba har tappat en framsko. Jag som sist skröt så för hovslagaren Sune och sa att Ebba minsann aldrig tappar skor... Där fick jag så jag teg.

Men MOnica hjälpte mig med sista raden av nät till hönsgården, så nu är den i stort sett klar, ska bara sättas silagnät som tak och sen pimpas.

Jepp, det ska bli höns på Norrgården! Ska få bli fodervärd till några av goa Ingelas höns under sommaren. Ska bli jättespännande och roligt att stifta bekantskap med ett för mig helt okänt djur.

Sen bestämde jag att i och med att jag hållit på en hel del i veckan skulle slappa resten av dagen. Det har jag gjort också! Och för första gången på länge har jag inte dåligt samvete över det, DET är i sig ett stort steg för mig.

Har några div bilder i kameran som jag ska ladda upp i dag eller i morgon :-)

Tjipptjopp

1 kommentar:

  1. Då har du kommit långt när du kan slappa utan dåligt samvete!! Kanske för att du fick hönsgården klar och kunde vara nöjd med det. När vill du ha hönsen och hur många vill du ha?
    DU har ju lite att välja mellan.
    http://gelashemochtradgard.blogspot.se/search/label/H%C3%B6ns
    Kram!

    SvaraRadera